-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
zobacz nasz BIP-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka -
Powiązane strony
Menu
Menu
Wyprawka szkolna 2024/2025
Rządowy program pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023-2025
Dla kogo:
Pomoc jest udzielana uczniom:
1) słabowidzącym,
2) niesłyszącym,
3) słabosłyszącym,
4) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
5) z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją,
6) z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera,
7) z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy są to niepełnosprawności spośród niepełnosprawności, o których mowa odpowiednio w pkt 1–6,
8) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
9) z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy są to niepełnosprawności spośród niepełnosprawności, o których mowa odpowiednio w pkt 1–6 i 8
posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego , o którym mowa w art. 127 ust. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 900 ) albo orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 312 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz. 60, 949 i 2203, z 2018 r. poz. 2245, z 2019 r. poz.1287 oraz z 2022r. poz. 1116).
Wysokość pomocy
Do 445 zł dla ucznia, o którym mowa w pkt. 1-7
Wniosek
Pomoc jest udzielana na wniosek opiekuna ucznia albo pełnoletniego ucznia (załącznik).
Wniosek o udzielenie pomocy składa się do dyrektora szkoły w terminie do 25 września 2024r. wraz z dowodem zakupu podręczników i materiałów (dowodem zakupu jest faktura VAT wystawiona imiennie na ucznia lub opiekuna ucznia, rachunek, paragon lub oświadczenie o zakupie) i kopią orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
Szczegółowy opis programu znajduje się w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 19 maja 2023 roku w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023-2025
Wnioski przyjmuje - p. Anna Wojcieszak (ostatnie piętro, ostatni gabinet po lewej stronie).
Banery
Odnośniki
Informacje kontaktowe
Kontakt
ADRESul. Podgórna 12 |
TEL.+48 (61) 817 20 26
|
|
NIP: 777-34-11-795
|
Regon: 634427526
|
Konto bankowe: CITI HANDLOWY
|
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Marcin Mrozik
e-mail: iod@swarzedz.edu.pl
|
|
|